2017. április 26., szerda

Pirítós olasz módra

Hogy miért szeretem én annyira az olasz konyhát? Azért, mert csupán három-négy fő összetevőből, mindenféle bonyolult konyhatechnikai eljárást mellőzve képes olyan fenséges ízvilágot alkotni, mint például a paradicsomos-mozzarellás bruschetta. 

Az olaszok pirítósának, a bruschettának számtalan variációja létezik. Én a minap a paradicsomos-mozzarellásat készítettem el vacsorára, íme, a recept: 

BRUSCHETTA CON POMODORO E MOZZARELLA


Hozzávalók

kenyér
olívaolaj
fokhagyma
paradicsom
mozzarella

oregánó

Elkészítés

A paradicsomot és a mozzarellát felkockázzuk, sózzuk, megszórjuk oregánóval, meglocsoljuk egy kevés olívaolajjal és óvatosan összeforgatjuk. A kenyérszeletek mindkét oldalát megpirítjuk serpenyőben, kevés olívaolajon. A pirított kenyereket bedörzsöljük fokhagymával, a tetejükre kis halmokat rakunk a paradicsomos feltétből, és azonnal fogyasztjuk. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Laktató, de nem "nehéz": töltött csirkemelltekercs

A kedvenc, csirkemellből készült ételem a petto di pollo al limone , de most ki akartam próbálni valami újat is, úgyhogy böngésző üzemmódra...